Digitální okénka

DIGITÁLNÍ OKÉNKA I.

Na našem Facebooku s železnou nepravidelností publikujeme příspěvky s nepříliš originálním titulkem „Digitální okénko“. Snažíme se v nich vždycky zmínit nějakou novinku, perličku nebo fakta z digitálního marketingu.

Teď jsme se rozhodli publikovat první várku „Digitálních okének“ i na našem blogu, abyste je měli pěkně přehledně na jednom místě.

Jak na hashtagy?

Dochází ti někdy invence při vymýšlení hashtagů? Zkus Hashtagify.me, kde si můžeš sestavovat hashtags maps. Zajímá tě, jaké hashtagy jsou právě teď v kurzu? V tom ti pro změnu poradí Trendsmap.com. A jaké nástroje využíváte vy?

Hashtags

Monitoring zmínek (mentions)

Víte, kde se o vás mluví? Sledujte zmínky o vašem brandu nebo souvisejících tématech pomocí monitorovacích aplikací. Můžete tak jednoduše sledovat, kdo se o vás zmínil, kde vyšel článek o vašem produktu nebo se zapojit do diskuze na téma, které vás zajímá. A samozřejmě sledovat konkurenci. Monitoring zmínek vám zároveň může pomoci při hledání odkazových příležitostí. Vyzkoušejte například nástroje Mention nebo Google Alerts.

Vzdělávání v online marketingu

Rádi byste se krapet vzdělali v online marketingu? Vyzkoušejte Digitální garáž Česká republika, která představuje úvod do digitálního marketingu. Specializaci si můžete rozšířit na některém z mnoha vzdělávacích portálů: Seduo.cz, Udemy, Skillshare nebo Alison Courses. Jaké zdroje pro studium online marketingu využíváte vy?

Konkurence nikdy nespí

Pravidlo, které v dynamickém onlajnu platí dvojnásob. Abyste mohli být vždy o krok před konkurencí, je důležité znát jejich marketingovou komunikaci a úspěšnost projektů. K rozklíčování dat vám pomohou analytické nástroje; jako je SimilarWeb, SEMrush nebo Alexa.com. Pak už záleží na vás (nebo to nechte na nás), jak se vám podaří s daty pracovat a jak z nich vytěžit maximum pro váš projekt.

RIP malování

Microsoft po 32 letech plánuje ukončit podporu legendárního Malování ve Windows. S nadcházejícím Autumn Creators Update by jej měla nahradit aplikace Malování 3D. V čem teď budeme upravovat printcreeny?

RIP malování

Zkracovače URL

Asi každý z nás už někdy využil zkracovače URL, aby mohl pohodlně sdílet zkrácenou URL na sociálních sítích nebo ji poslat emailem. U zkrácených URL navíc můžete sledovat statistiku kliknutí na odkaz a v přehledu sledovat úspěšnost jednotlivých odkazů. Menší problém je v tom, že tyto statistiky může pohodlně sledovat i vaše konkurence (nebo vy vaši konkurenci). Jak? U nástroje Bit.ly stačí přidat za zkrácený odkaz +, u Goo.gl pak za zkrácenou adresu připojíme .info.

Komentáře