Blog

KLÍČOVÉ METRIKY NA INSTAGRAMU A PROČ JE SLEDOVAT?
Co je nutné vyhodnocovat? Jaká data sledovat? Zaměřili jsme se na 9 metrik na Instagramu, které byste měli znát a analyzovat.
5 SKVĚLÝCH MARKETINGOVÝCH AKCÍ ROKU 2022, KDE BYSTE NEMĚLI CHYBĚT
Vybrali jsme 5 významných marketingových akcí v roce 2022, které jsou ještě před námi, a na nichž by marketéři neměli chybět.
PRACOVNÍ NABÍDKY NA FACEBOOKU KONČÍ
Facebook ukončuje k 22. únoru 2022 nástroj Pracovní nabídky, který umožňoval zaměstnavatelům bezplatně inzerovat volné pracovní pozice.
JAK NÁROKOVAT FIREMNÍ ZÁPIS NA GOOGLE MOJE FIRMA?
Jak nárokovat firemní zápis na Google Moje Firma? Krok po kroku vám poradíme, jak získat přístup k vašemu firemnímu zápisu na Googlu.
JAK ROZLIŠIT V GOOGLE ANALYTICS NÁVŠTĚVNOST Z GOOGLE MOJE FIRMA?
Pokud pečlivě spravujete svůj zápis na Google Moje Firma, pak vás určitě zajímá, jak se vaše práce projevuje v návštěvnosti webových stránek. Pro přehled návštěvnost webu jdete do Google Analytics, jenže… Kde je ta proklatá návštěvnost z GMB?